Пошуковий запит: (<.>A=Кучіна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Кучіна С. Е. Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, Д. В. Частій // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 20. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_20_21
|
2. |
Кучіна С. Е. Методичні засади формування системи показників економічної ефективності виробництва [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, Г. М. Неплох // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 21. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_21_23
|
3. |
Кучіна С. Е. Планування праці та персоналу на торгівельному підприємстві [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, Ю. О. Топчий // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 22. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_22_11
|
4. |
Кучіна С. Е. Бізнес-план підприемства: необхідність впровадження [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, Р. В. Дмитренко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 22. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_22_17
|
5. |
Майстро Р. Г. Формування політики розподілу на підприємстві [Електронний ресурс] / Р. Г. Майстро, С. Е. Кучіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 34. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_34_23
|
6. |
Кучіна С. Е. Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко, А. О. Грипась // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_19
|
7. |
Кучіна С. Е. Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 3. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_3_48
|
8. |
Кучіна С. Е. Прийоми залучення уваги глядача в рекламі [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко, Н. Г. Білошкуренко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 523-531. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_5_72 Ситуація, що склалася на ринку українських медіа, говорить про те, що не існує точних прогнозів розвитку певних напрямків у виробництві реклами, за допомогою яких можна було б завоювати увагу споживача. Отже, виникає необхідність пошуку шляхів залучення уваги споживачів до рекламних матеріалів. Мета роботи - виявлення шляхів залучення уваги споживачів до відеореклами. Досягнення поставленої мети відбувалося за допомогою вирішення таких завдань, як: виявлення джерел пошуку нових ідей; аналіз основних елементів якісної відеореклами; дослідження емоцій людини; розгляд основних сучасних технологій, що застосовуються при виробництві відеореклами. Використання ефективних рекламних інструментів з метою залучення уваги споживача можливо лише після повного розуміння перспектив і особливостей розвитку місцевого ринку реклами. Розглянуто основні тенденції та результати роботи медіаринку України. Проаналізовано основні перспективи його подальшого розвитку. Встановлено певні алгоритми пошуку нових ідей для рекламних повідомлень. Проведено аналіз основних елементів, які можуть формувати якісний відеоконтент. Зроблено акцент на тому, що емоції людини - одна з найцікавіших і складних, з точки зору ефективності реклами, частин процесу її створення. Проведено огляд основних сучасних технологій, які на сьогодні використовуються при створенні рекламних роликів. Виявлено їх переваги та недоліки. Встановлено, що емоційний сторітеллінг ставатиме все більш популярним і буде захоплювати увагу споживача.
|